Hos doktorn

Idag har jag vart hos farbror doktorn och blivit diagnostiserad. Kroppen är en häftig makaper.
Bra syrehalt i blodet, bra blodtryck och lungor osv men diagnosen lyder: Stress!
Doktor: du kan få lugnande piller, du borde ta dom
Jag: Va, näe! Piller känns inte helt okej
Doktor: men du kommer bli lugnare och inte lika stressad, det kommer kännas bättre
Jag: och jag kommer vara mer eller mindre drogad, hehe
Doktor: Du gör som du vill, men jag rekomenderar
Jag: mmm, vill ju inte känna mig som ett lejon på savannen som ska bli nersövd för att transporteras till zoo. Det blir inga piller, men tack ska du ha.
Blir hemma idag och jobbar lite. Kul onsdag

Kommentarer
Postat av: Lisen

Oj, hoppas det blir bättre eller ja jag vet inte riktigt vad man säger men du förstår :)

2012-02-01 @ 22:18:23
URL: http://lisensvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0