Larry Crowne och Bon Iver

Har haft en himla skön söndagskväll. Lagat två maträtter. Kyckling och rotfrukter i lergryta och jordärtskocksoppa. Sån bra terapi att stå och laga mat och lyssna på musik samtidigt. På med förklädet och på med ett bra album i telefonen på högtalare, ner med telefonen i förklädesfickan så har man musik med sig vart man än befinner sig och dessutom på lagom volym hela tiden. Så jag och Bon Iver har lagat mat ikväll. Hade tänkt att bada bubbelbad efter det men fick ett ännu bättre förslag, film hemma hos Sofia och Jonatan. En miljard bubblor eller två fina vänner, valet var lätt. Vi såg Larry Crone, lättsam söndagsfilm =0)  Jag är nöjd med denna dag.

I morgon är det tydligen en ny vecka och jag räknar med att inkorgen slår mig med en rak höger i morgon bitti, eller rättare sagt jag vet att den kommer göra det för jag råkade öppna jobbmailen tidgare idag...;)

Kommentarer
Postat av: My

Ja faktiskt riktigt gott! Och satans ekonomiskt!!



Usch stressa inte upp dig över jobbet bara !

2012-02-06 @ 08:44:47
URL: http://Http://jaghetermy.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0