Myslördag

Idag sov jag och Johannes till kl 12, det händer inte ofta. Båda va helt slut så det var välbehövligt. Sen blev det bautalyxfrukost i lugn och ro tillsammans. Johannes är lite krasslig så jag fick efter frukosten bädda ner honom i sängen tända ett ljus och ge honom lite vitamintabletter och vatten och lite hårmassage så han kunde få vila. Nu är han vaken igen, jaaa =) Snart blir det förflyttning till soffan och bädda upp där med täcke och kuddar och sen spendera större delen av kvällen där med tända ljus, te och god mat. En riktig Therese och Johannes dag, det är dom bästa dagarna enligt mig.

Kommentarer
Postat av: my

Jag sov till 1 igår! :) så jävla skönt!

2012-02-20 @ 11:11:41
URL: http://jaghetermy.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0