Stressa ner

Jag ställde in vinprovningen för min del. Pratade precis med tjejerna som va där och de har precis hällt upp första glaset. Dom kommer ha jätte kul. Jag får vara med på nästa provning helt enkelt. Jag måste ta hand om mig själv den här helgen och stressa ner, träna och bara vara lite. Det jag gör ikväll är ist att sitta i min ensamhet och äta guacemole och majschips och tar igen veckans tv4 play med alla halv åtta hos mig-avsnitt för veckan, gladiatorerna och biggest loser...nu är det bara biggest loser kvar så vad jag ska göra sen blir nästa problem. I-landsproblem. Jag har det ganska bra med andra ord. Snart dags för en kopp te och krypa ner under filten och hoppas på att Johannes kommer hem och håller mig sällskap.

Kommentarer
Postat av: Ullis

Hoppas du hade en mysig kväll! Ja du får vara med nästa gång istället! Ibland behöver man bara ta det lugnt och inte göra något speciellt!



2012-02-04 @ 13:11:35
URL: http://yourluckk.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0