Tandläkaren

Igår ringde tandläkaren mig och tyckte jag skulle komma på besök, jaha tänkte jag det är nog lika bra att göra som tandläkaren tycker. Så i morse vart det ett besök för att kontrollera tänderna. Fick en mildare utskällning om att jag MÅSTE använda tandtråd...jag skaaaaaaaaa. Hon nästintill våldtog mitt tandkött med tandtråden, jag har fortfarande jätteont. Men tandköttsinflamationen ska bort så det är bara att plåga sig själv och låta det blöda och värka ett tag. Ja juste, sen upptäckte hon hål  i 3 av 4 visdomständer, så sjukt onödiga tänder. Så nu står jag i valet och kvalet om jag ska laga dem eller dra ut dom. Oh så spännande, jag vet. Attans så dyrt det kommer att bli oavsett vilket valet blir.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0