Bra kväll

Åh vilken bra lördagskväll jag har haft. Jag och Emma käkade middag på munken och drack ett glas vin, så himla mysigt, sen bio då vi såg In Time. Heltklart en sevärd film kan jag lova. Häftig tanke och lite som en parodi på verkligheten med resursfördelningen. Tänk att vakna upp i morgon och endast ha 18 minuter kvar att leva, så kanske det är för vissa människor, jag tänker på de fattiga och sjuka. De kanske bara har 18 minuter kvar att leva fast i vår värld finns det ingen klocka på deras arm som visar det, osyndlig tid. En film att fundera kring helt enkelt.
Nu blire nog film i sängen =) I morgon är det upp i tid för att ta sig till Linkan och jobba med resten av stuffisarna.

Kommentarer
Postat av: Lisen

Jag har tänkt att kolla på den filmen jättelänge, kanske värt att gå på bio på den då! :D

2011-11-20 @ 14:08:05
URL: http://lisensvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0