Dag 2

Okej dag två på StuFF idag. Har massvis att lära mig även idag, chockerande va? Kul ska det bli!  Igår va det korvstoppar dag för huvudet. Har redan lärt mig nya saker. Vi va en hel dag på visualiseringscenter och hade kvartalsavstämmning och diskuetrade massvis med intressanta saker. Jag som inte riktigt är van vid denna höga grad av koncentration nu längre tackar gud för alvedon och har lärt mig av Amanda att det kan va bra att ha alvedon på kontoret, i alla sina jackor och väskor. Jag ska anamma det. På kvällen igår var vi hemma hos Kadir  (och emma) och laga mat och greja- I vanliga fall brukar jag va där med emma men nu va det med kadir, knepigt. Iaf vi lagade tacos, spelade spel.

Annars idag så är det programsittning för miljövetarna, jag som gamling är inbjuden och jag vet att det komer bli sjukt roligt. En bra dag kommer det bli helt enkelt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0