Göda styrelsen med bullar

Herregud, jag som aldrig försover mig har tydligen börjat med det, och förhoppningsvis slutat lika snabbt. Jag försov mig i morse och vaknade 08:58 och pendel gick 09:01 mot Linköping, ingen chans att hinna. Som kompensation tog jag med massvis med hembakta bullar till styrelsen, hehe mutor :P För jag skulle nämligen och jobba med resten av styrelsen idag.

Jag kan ju försöka skylla försovningen på lite olika faktorer istälet för att ta på mig den själv, rätt eller fel det vet jag inte om det är. 1, alla skrikande idioter på natten som går förbi här höll mig vaken. 2 sov med tänd lampa då jag är en tönt som är mörkrädd när jag sover själv och alltså inte sov så bra eller 3 att mina kära sambo ringer halv 5 på natten och inte har nyckel fär att ta sig in och jag får gå och kasta ner den till han och sen kommer han hem och luktar spritfabrik, charmigt =)
Mitt fel är det då inte iaf att jag försov mig, eller? :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0