Kul och mycket

Jahaaa, nu när jag jobbar så har jag tydligen inte tid för att blogga, jag ska ändra på det.  Och nu när jag jobbar så flyger dagarna förbi, på riktigt. Tiden går så himla fort och jag lär mig saker nästan hela tiden. Redan idag känns det mycket bättre på möte om jag jämför med i måndags och det är ju positivt. Jag trivs än så länge väldigt bra med gruppen av människor och det jag hittils pysslat med. Längtar massvis tills jag ska stå på egna ben och brottas med problem för att göra det bättre för andra! Även lite lätt panikångest. Iaf det är kul och mycket just nu.

Dagens prestation, spela in mobilsvar på jobbtelefonen, sjukt jobbigt tycker jag då jag avskyr att höra min röst dock pratar jag gärna. Det blev bra tillslut efter mycket ångest över att endast spela in ett kort mobilsvar. Vilken tönt jag är =)

Jaha och idag blev det tydligen chips till middag det är kanske inte helt okej. Jag har ju trots allt gjort hemgjorda köttbullar för någon dag sen, det skulle vart en betydligt bättre att stoppa i sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0