Måndag

En bra dag på jobbet och intensivt som vanligt. Har nu börja komma in i det "riktiga" arbetsuppgifterna och det känns kul. Har även kört bil för första gången på ett år idag. Körde bilen till en verkstad i Linköping för att byta till vinterdäck. Woups, det skulle visst vart gjort redan. Fasen va kul det är att köra bil!!! Får köra lite mer bil i morgon, woho. Det gick bra att köra, så det sitter i sen förr, gött mos.

Jag måste bara säga att det känns så himla kul att jobba, det känns så mer och mer faktiskt!
Kanske är för att jag börjar greppa saker och ting lite mer. =0)

Kommentarer
Postat av: Lisen

Hejhej! :) Hörde att de verkar bli bowling på måndag? Fan va kul!! Jag kommer lätt förlora men vem bryr sig :D (iof är jag en riktigt dålig förlorare men ska försöka hålla minen uppe:))

2011-11-22 @ 16:34:46
URL: http://lisensvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0