Måndag

Fick precis veta i en kommentar av My att de river det gamla huset jag och Johannes bodde i... Känns lite konstigt att det inte står där längre, jag måste ta mig förbi och kika i dagarna. Tack för uppdateringen My och lånet av bilden. Balkongen högst upp till höger var vår, så man ser alltså rakt in i lägenheten där vi bodde.

Har iaf precis kommit hem från jobbet och avnjutit en middag, idag räcker inte orken mer till att hänga i soffan i min ensamhet för Johannes är på FUM. Kollar just nu på "svagaste länken" på 4an. Hon programledaren vekar lite läskig tycker jag. Henne skulle jag undvika. Nu ska jag återgå till att göra nästan inget och läsa lite om viktiga saker.

Kommentarer
Postat av: My

den programledaren va sjukt skum :/

2011-11-07 @ 19:33:03
URL: http://jaghetermy.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0