Ny problematik

Jag har upptäckt en ny problematik med att jobba nämligen hur jag ska planera in att duscha. Jag har förstått att det är trevligast för alla andra om man gör sådant samt att om jag inte duschar så känner jag mig instängd som att jag inte kan röra mig. Kanske kan liknas som när man sätter en bit tejp på en katt.
Hur som helst så tar ju håret en evighet att torka och jag måste verkligen planera in för det här. Det är bra! Åter igen ett i-lands problem, jag vet. Jag ska iaf tillägga att jag verkligen gillar de förändringar i  mitt liv som jobbet fört med sig hittills så egentligen klagar jag inte så mycket över den nya problematiken, jag konstaterar den. En skillnad från distanskurs läsandet, en positiv förändring. Nu blir det strax campusbuss för en ny lärorik dag i Kårallen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0