På kontoret

Idag har det blivit lite flängade tillbaka mellan städerna. Sista timmarna sitter jag på kontoret i Norrköping, det är himla mysigt. Sitter i en soffa med massvis med kuddar med fötterna på bordet.
Men väl inne på trappan är det knäpptyst. Jag förstår inte att studenterna inte hängder mer i cafét och pluggar och ramförallt fikar? Jag tror påriktigt att det va 4 personer här när jag kom in. Fast ag vet ju själv, jag uttnyttjade inte cafét så mycket när jag pluggande, det va mer pubbkvällar och nattklubb då.

Kommentarer
Postat av: Lisen

Jag vet man borde verkligen sitta på trappan oftare! Det är ju riktigt nära till skolan! Får ta en öl på trappan snart också tycker jag, jag kunde ju inte när ni var där när Johannes spelade, Erik tvingade ju iväg mig på quizkväll på NH som hans kommitté höll i då. =)

2011-11-15 @ 17:18:10
URL: http://lisensvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0