Sittning

Igår va det programsittning på Trappan. Innan hade jag vart i Linköping hela dagen och blivit proppad med information, nu kan jag ännu fler saker jag inte kunde förut, det här kommer bli bra! Iaf så fick jag det lite stressigt igår när jag väl kom till Norrköping för att hinna till sittningen. Det känns ganska konstigt så här i efterhand att det första jag gjorde när jag kom hem var att slänga av mig skorna, dra fram en flaska vin ur kylen och hälla upp ett glas och efter det tar jag av mig jackan.

35 min senare var jag på sittningen, dock lite sen men fick ett hjärtligt välkomnade av hela sittningssalen. Jag hinner inte ens gå halvvägs in i salen förrens någon (läs Helena) upptäcker att jag har anlänt och börjar ropa "Tessan på bordet" Så jag springer till min plats får en öl i handen av Sofia och hoppar upp på stolen och kör lambo, såklart. Tack för det, jag fick en bra start.

Phadderiet Miph0 spexar med tårta i gitaristens ansikte. Jag kan tillägga att sittningen var en fulsittning.
Ikväll blir det ensamt och lugnt i soffan med film, tv, tända ljus i och lite så. Funderar på att göra en romatisk middag till mig själv bestående av Gorby´s.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0