Tisdag och julpynt

Idag är jag på riktigt bra humör. Jag är även så himla nöjd med mig själv att jag verkligen har gått och lagt mig i tid de senaste dagarna. Jag ska absolut fortsätta med det för då orkar jag vara glad hela dagarna och jag orkar fokusera, enkelt.

Idag har jag fått en lektion i Mac, jag är verkligen inget teknik-snille så jag behövde verkligen den genomgången. Det kändes som att jag lärde mig vad en dator är på nytt. Snart är vi vänner jag och den vita beasten.
I övrigt såg jag i morse att de satte upp julbelysning i träden vid Kungsgatan, halloween har precis vart och direkt efter ska tydligen julpyntet upp. Bara så att alla vet är det alltså dags att julpynta. Dock tror jag att jag personligen väntar ett tag med det trots att det är mysigt med julpynt. Drt känns bara lite väl tidigt. Första advent är det okej att börja pynta tycker jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0