Tung söndag

Kul att både jag och Johannes är sjuka. Det började igår på dagen, blev värre på kvällen och har hållt i sig tills idag. Feber, snorig, hals och öronont :S Hoppas det är borta tills i morgon.

Så nu är det multivitamintabletter, näspray, strepsil, alvedon, omega 3, kan jang och c- vitaminer som gäller.
Nu måste jag ta mig ut i stormen och handla lite inför pasta carbonaran för Johannes har däckat i feber och jag är piggast just för tillfället. Ouuff...
Undra hur va det förr i tiden när man drev en stor gård varje dag, även fast man var dödsförkyld? Kan ju inte ha vart spec kul...då fanns det säkert inga lätt tillgängliga tabletter för att få ner feber och liknande. Det va alltås inte bättre förr i det läget.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0