up your butt with a coconut

Mina vänner i Åkersberga har ofta sagt att jag har speciell humor, enligt mig den bästa humorn. Kommentaren som "typiskt Tessan humor " eller "typisk Tessan låt" förekommer ganska ofta. Det är inte så att dom klankar ner på mig, absolut inte, men jag är nog lite speciell då och då. Det är kanske ganska tydligt vad som är min humor. Jag tycker ofta saker är himla kul som inte alla andra uppskattar lika mycket som jag. Jag skulle nog säga att jag är ganska barnslig och har barnslig humor när det väl kommer till kritan.

Typ som det här klippet, jag känner nästan att det inte är okej och tycka att det är hysteriskt kul men jag kan verkligen inte sluta skratta åt det här.



Kommentarer
Postat av: Lisen

HAHA! Vilket jävla klipp ;) Lycka till på valet imorgon!!

2011-11-01 @ 15:44:39
URL: http://lisensvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0