Valet i morgon

Imorgon är valet till StuFFs styrelse. Jag är så jäkla nervös så jag nästan inte ens vill gå dit. Men såklart ska jag ju det och göra väldigt bra ifrån mig, förhoppningsvis. Varför jag är så nervös tror jag har att göra med förra gången, i våras då jag sökte ordförande posten. Då va jag inte alls lika nervös för då visste jag nog inte vad jag hade att vänta mig riktigt, blir grillad av StuFFs fullmäktige, ha en motkandidat och dessutom förlora det valet. En ganska kass upplevelse måste jag säga.

Jag tror jag kan ha upplevt en av de värsta situationerna inför ett sådant val. Så det kan ju vara därför jag är så äckligt nervös inför morgondags val. Förra gången var jag också nominerad, så det betyder att jag nu har vart nominerad 2 ggr och det måste väl betyda något, eller? Ja man vet ju inte eftersom att vi vet hur det gick förra gången. Jag har så att säga inga positiva upplevelser av dom här valen, hoppas det ändras i morgon.


För den som inte vet var StuFF är men gärna vill veta, klicka här
Och sen lite gamla bilder som gör mig glad.
Klickade på den här gamla bilden från Hic haec hoc, jag har på mig en sjuksyrre ove, vad hände där?
Biologikursen under basåret.

Kommentarer
Postat av: Mysan

Jag hejar på dig!!



Kaffe, antagligen för mycket :)?

2011-11-01 @ 16:28:27
URL: http://Http://jaghetermy.wordpress.com
Postat av: Elin

LYCKA TILL!!!! Håller tummarna!!!!

2011-11-01 @ 17:44:50
URL: http://eilein.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0