Blond och intervall

Herregud vad har jag gett mig in på, har nyss laddat med en proteindrink och ska snart gå och köpa mig en Celsius om ett tag för att sedan ut och jogga och springa intervaller, önska mig lycka till för det kan jag verkligen behöva. Pepp är jag iaf.
Jag hittade massa gamla bilder på mig på efterfesten.com, jag provade av en slump om mitt konto fanns kvar. Eller nej så var det inte, jag provade att logga in för jag visste att det fanns en bild på min hund där. Då hittade jag iaf dessa bilder, blondie.
Den här bilden med hatten togs 2005 eller 2006 när jag skulle på studentskiva, alltså 5-6 år sen. Det är nog ungefär då resten av bilderna togs också. Är jag lik mig själv?

Kommentarer
Postat av: Hanna - mamma till Albin

Så himla snygg! Jag tycker att du är dig lik :)

2011-10-12 @ 21:17:45
URL: http://hbjorklunds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0