Dagens i-landsproblem

Idag är det fullt upp så att säga. Starx ska jag in till gamla stan för att gå på brunch hos farfar, direkt efter det ska jag hem till Catte för att äta middag och dricka vin med fina vänner, sen vet jag inte alls vart kvällen slutar det återstår att se helt enkelt.

Dagens i-landsproblem: Strumpbyxor. Det är snyggt men jäkligt oekonomiskt. De används en gång och sen är det en maska i dom. Hur bra? Ja, så nu måste jag gå och köpa ett par nya för 80 jäkla kronor!!!!! Fy va dyrt. Fatta vilka helgkostander man har om man ska åka kommunalt 2 zoner i sthlm tur och retur och använda stumbyxor. Ne fy. Nä taxi och skinnbyxor ftw ( håller i längden, iaf byxorna)! Eller juste, jag är ju miljövetare, jag får nog ta det första alternativet med resa och sluta använda stumpbyxor.
Ölrumpekycklingen. Prova!

Kommentarer
Postat av: Lisen

Håller helt med angående strupbyxorna! man måste ju nästan alltid ta med två par när man ska ut! Vore en bra affärsidé att skapa strumpbyxor som håller! :D

2011-10-01 @ 15:29:10
URL: http://lisensvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0