Fika

Näe, det där jobbet jag var på intervju för det gick ju inte hela vägen. På något konstigt sätt så känns det ändå ganska okej att jag fick ett nej, alltås ville jag det inte till 100 %. Rätt märkligt att jag fick ett svar över mail, trodde man ringde om sådant. Det gav mig iaf ett ganska dåligt intryck.
Nu sitter jag i vilket fall och knopar ihop en ny ansökan för ett annat jobb. Det är kul att skriva ansökan, när det är för något man verkligen vill. Det har ju blivit ett par nu, så att börja är inte det svåra längre =)

Jaha och idag är det tydligen kanelbullens dag, tur att jag bakade 50 kanelbullar förra veckan och har massvis kvar i frysen. Fika ftw!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0