Har vart på intervju idag

Nu sitter jag på Linteks kontor i kårallen och hänger, väntar på att Johannes ska sluta jobba och på att få sjuts hem. Jag har vart på intervju för en tjänst i StuFFs styrelse. Jäklar va jag har blivit grillad på frågor, iiiiih lite svettigt var det allt. Jaha nomineringar kommer ut i början av nästa vecka så jag får hålla tummarna för att jag blir nominerad. Jag blev nominerad förra gången av valeberdningen men det räckte ju inte till så jag bara hoppas att det gör det denna gången om jag ens blir nominerad såklart. Förstår dom hur bra jag är? ;) Skämt och sido, skulle vara super kul att jobba för kåren.  Jag vill jag vill jag vill och jag kan! Håll tummarna för mig, ok?

Kommentarer
Postat av: Lisen

Åhh jag håller massa tummar! :):)

2011-10-20 @ 18:18:42
URL: http://lisensvensson.blogg.se/
Postat av: Hanna - mamma till Albin

åh jag håller också tummarna för dig!!

2011-10-20 @ 22:15:21
URL: http://hbjorklunds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0