Jag är fantastisk

Jag är ju fantastisk idag, jag har nämligen gett mig själv frukost på sängen, det tackar jag för. Så himla bra med lite vardagslyx då och då. Hoppas fler använder sig av vardagslyx. Snart ska jag börja läsa genom min ansökan och fundera på vad jag egentligen har skrivit, har inte läst den sen jag skickade in den. Då tyckte jag att den var jättebra men det är ju två veckor sedan.
Alltså jag älskar det här klippet, haha. Måste ses. Jag skrattar högt åt det. Det är helt underbart! Det är 9 sec långt, så vill du ha en ännu bättre dag bör du ängna 9 sekunder av din dag för att se det här klippet.
En gammal bild när vi på gymnasiet skulle upp på kebnekaise!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0