Jag är så arg så jag snart exploderar

Jag är så arg så det känns som att jag ska explodera!!!! I en veckas tid har jag haft problem med att ringa från min mob, det har hackat hela jäkla tiden, ett fåtal samtal har gått bra. Idag va det extremt när jag skulle försöka ringa supporten på HP eftersom att min idiotdator inte fungerar nu heller. Blåskärm igen och något om att drivrutinen saknas( precis det som jag försökte åtgärda förra veckan då jag satt med hp i tele i 2 h). Fy fan va less jag är. Nu när jag behöver hjälp igen så går det inte ens att ringa från min telefon för att Telias jävla nät är trasigt!!!!! AAAAAAAAAAAAAAAH! Jag va nere i teliabutiken nyss för att jag blev så jäkla irriterad över det här och då sa som att dom håller på att jobba med näte och bygger ut, att det är störningar och att det ska vara klart i nästa vecka, om man har tur den här veckan! Men idioter!!!!!!!!!!! Information om det här har man inte fått och om man vill ha någon ersättning ska man ringa support. Telia som är så bra på att skicka ut reklam SMS varför skickar dom inte ut sms om att det är problem så man slipper undra? Ja det går ju inte att ringa till suporten på telia nu eftersom att det inte går att ringa något jävla samtal. Sa jag att jag va irriterad? Hat mot Telia och HP just nu. Två skitföretag!!!



Så här står det på deras hemsida ju nu. Det står inget vad jag kunde se om att det är störningar i nätet. Hur jävla svårt är det att informera sina kunder??? Information löser så himla mycket. Borde inte ett företag som Telia veta det?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0