Jag behöver en rullator

Där fick jag för att jag igår sa att jag ville ha en sån där skön träningsvärk som man får av intervalllöpning. Idag känns det som att jag behöver en rullator för att kunna förflytta mig. Soffläge, städa och ev muffinsbak på dagens schema, alltså om jag kan röra mig. Förr i tiden, då jag spelade fotboll, så tränade jag ofta och sån här träningsvärk uppstod sällan, jo bara under försäsongen under just intervallträning. Jag ska inte klaga egentligen för snart är jag stark, eller?
Laget på träningsläger i Spanien år 2006. på den övre raden längst ut till vänster av spelarna hittar man mig. Fasen va kul vi hade på träningslägrena.

Kommentarer
Postat av: Hanna - mamma till Albin

Ingen page för mig. Jag vågade inte, men jag är väldigt sugen! Är så trött att ha långt hår men samtidigt så gillar jag det såå jaa.. svåra beslut. haha!

2011-10-13 @ 10:08:50
URL: http://hbjorklunds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0