Jag hatar teknikprylar!!!

Jag förstår inte varför jag ska ha sån jäkla otur med teknikprylar?! Måndags-exemplar! Just nu är det datorn som jag fick hem för typ en månad sen. Har suttit i tele med en stackars norrlänning vid namn Jonas på HP i typ 45 min. Tur att han va trevlig och har humor iaf. Vi har iaf tillsammans installerat drivrutiner, grafikkort eller bildkort??, tagit bort dessa, startat om datorn en miljard ggr osv. Det slutade med(för tillfället) att han fick rådgöra med en kollega om mitt problem och sen kommer han tillbaka till mig och säger att jag är den första med den här modellen på dator som har det här problemet och att vi nu måste kavala upp ärmarna , chokerande. Som vanligt då. Nu håller datorn på att återställas till som den var från början och sen ska en massa annan skit installeras så då blir det ett nytt samtal med HP. Oh happy day. Det här har jag gjort sen halv 10 i morse.........morr

Kommentarer
Postat av: Elin

Köp en Mac!!!

2011-10-26 @ 12:55:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0