Jag ska göra ett test

Jag ska göra ett litet test. Nu har vi ingen skylt som säger "ingen reklam, tack" Så jag ska prova att sätta upp en sån och se om vi får någon reklam. Om vi får reklam tar jag steget längre och skriver en annan lapp i stil med det jag skrev i inlägget innan. Om vi fortfarande får reklam så ska jag öppna dörren när brevbäraren skiter i att jag absolut inte vill ha reklam och då ska jag istället säga det till honom öga mot öga. Om inte det fugerar så får jag komma på en ny plan då. ( jag kan ju inte gå ut för hårt i början, då kan jag verka otrevlig, haha) Det här är mitt nya uppdrag. Tur att jag har så lite att göra om dagarna så jag kan pyssla med sånt här.

Den här lappen blir man lycklig av, hoppas inte mitt engagemang går så här långt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0