Jobba mot tydliga mål

Jag är ganska så imponerad av mig själv idag. Vipps så har jag gjort fyra st uppgifter i kvalitetesledning. Två st kvar och klockan är endast 14. Tjejen kan. Men jag erkänner, jag jobbar mer gärna än att plugga, jaha det va ingen nyhet, okej. Jag tror att jag är gjord för att jobba. Att prestera och tävla mot mig själv och jobba för att nå uppsatta mål.  På miljövetarprogrammet var ju målet att ta examen, det var det jag strävande efter. Nu har jag gjort det, tagit examen, och pluggar kurser för att jag måste eftersom jag inte har jobb, ännu. De är ju inte riktigt samma sak när man pluggar på distans...Jag ser inte de där tydliga målen att nå, ganska omotiverande. Men iaf, åter till kvalitetsledningssystem och de två sista uppgifterna, jag vill ju inte bli återbetalningsksyldig till CSN, det är typ det som är mitt mål nu...Ni kanske förstår min motivationsnivå nu för att plugga?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0