Lördag

I lördags var jag ute och åt på Indra med ett gäng tjejer. Maten där går inte ens att beskriva med ord för att den är så god. Lätt en av Norrköpings bästa restauranger.

Efter middagen blev det mellanfest och till slut hamnade vi på Trappan. Som vanligt blev jag inte imponerad av vistelsen på Trappan och kliar mig i huvudet och undrar NÄR blir det sådär kul som det var förr, eller blir det kanske inte bättre än såhär nu? Saknar alla sköna människor som va där på "min tid" och jag saknar när Trappan var nytt och spännande, då va det jätte kul där. Nu är det massa ungt folk, typ 92 or och jag känner inget behov av att lära känna dom heller. Dags att se sig om efter nya möjligheter, gilla läget och sluta va så bitter, hehe?
Jag är inte så bitter egentligen bara mest förvånad över att tiden går så fort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0