Måndag

Igår så åkte Madde hem till Sundsvall igen, tråkigt men fruktansvärt kul att hon va här! DEt har verkligen vart kul att samla ihop gamla festeristgänget igen och hänga en helg. Jag har känt mig sådär jätte jätte glad hela helgen och jag tror att det är deras förtjänst.
Idag känner jag mig fortfarande seg sen helgens bravader så återhämtningen fortsätter med plugg i soffan. Idag blir det till att ta tag i projektlednings kursen och fixa lite hemma. Tänk att det kan bli så stökigt hemma fast jag knappt har vart i lägenheten på hela helgen. Mysterium.
Gruppbild från i Lördags.  3 generationer MAX.

Kommentarer
Postat av: Ullis

var läser du den projektledarkursen någonstans? Är sjukt sugen på att läsa till lite extra projektledning till våren (om jag har tid vill säga)



Tack för en grym helg

2011-10-24 @ 11:24:04
URL: http://yourluckk.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0