Mycket kul som händer

Det är mycket skoj som händer de närmsta dagarna.
  • Ikväll är det föresläning med Maria Wetterstrand,
  • Torsdag ska jag på intervju
  • Madde kommer till Norrköping
  • Fredag ska jag hänga med madde hela dagen
  • Skriva ut uppstasen och lämna in så de sista 15 hp registeras
  • På kvällen är det Memento MAX mysreunion med middag osv
  • Lördag är det KLIMAX!
Ja och sen det tråkiga är att vi börjar kolla på Lost säsong 6 idag...snart är det över. Vilken serie blir det då?

Kommentarer
Postat av: lisen

Hmm försöker lista ut massa ledtrådar hur lost kommer gå utifrån din bild haha! De har ju hus bakom sig.. hmm.. Jag jobbar mig framåt och jag måste säga att det är ganska spännande ändå!

Haha aa vi har varit i finspång för vi håller på med ett projekt i en kurs där ute som typ går ut på att effektivisera deras leveranser så då måste vi ta tid på leveranserna för att räkna ut nyckeltal på det och sånt. Jättekallt! :)

2011-10-19 @ 14:29:14
URL: http://lisensvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0