Nedras reklam, sluta terrorisera mig

Nu har jag lessnat på att få en nedrans massa reklam som dundrar ner i postinkastet och skrämmer livet ur mig. Jag är less inte bara för att jag blir rädd utan också för att jag aldrig läser reklamen utan kastar den direkt. Eller så ligger reklamen kvar på dörrmattan tills jag bli tillräckligt irriterad över att den ligger där och är tvungen att ta upp och sen kasta den... Om jag vill få vetskap om några erbjudan så går jag in på respektive butiks hemsida och tittar vad som erbjuds. Så sluta säljtracka, slösa på papper och terrorisera mig med reklam i pappersform i mitt hem! (jag ska göra en skylt och sätta upp på dörren)

 

Ha ett reklamblad på nätet och nöj er så! Nu gör ju alla butiker både och, pappersform och nätet.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0