Pluggtid

Sitter, eller jag ligger i en soffa på Trappan och har gjort det ett par timmar. Jag och Katja har tillbringat lite pluggtid här. Jag förbereder mig inför ett studiebesök i morgon hos en konsultfirma. Innan var hon jag och Emma och åt lunch på Spicy Hot, och maten levde verkligen upp till namnet på restaurangen idag, mer än vanligt. Gott iaf.

Men snart är det iaf dags att bege sig hem och lägga ifrån plugget och inta Lost-position :P Åh va bra serien är, har sett halva säsong 5 nu också, lite tråkigt att bara ha 1½ säsong kvar. Vet inte vilken serie det blir sen...Jag drömmer om Lost typ varje natt, det kanske är överdrivet men det är sant, haha. Jag är fast och kanske gråter när jag sett sista avsnittet? Nejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0