Rastlös och ensam

På riktigt är mitt liv väldigt ospännande just nu och jag skulle gärna byta med någon annan för tillfället. Jag sitter mycket hemma och "pluggar" och söker jobb (som jag inte ens får komma på intervju på för att det är över 100 sökande på varje tjänst) om dagarna, jag är så less så jag vet inte vad...idag sitter jag iaf på Trappan. Men att bara ha tider som är för en själv, att inte behöva anpassa sig efter nån annan med möten osv är väldigt otillfedställande. Det är jag med mig själv och endast jag. Jag gillar att ha mycket att göra, många bollar i luften och det är just precis vad jag inte har just nu, jag saknar det.  Jahapp och denna kväll får spenderas i soffan med en kudde. Bläää, kan det hända något snart för jag blir galen annars!!!!? Sjukt rastlös och känner mig ensam. Ska iaf träna lite innan det blir soffan, blir en promenix med Sofia och sen ett pass på friskis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0