Rätt och fel

Just nu sitter jag i bomull och pluggar. Innan var Eva från min kurs här så vi pluggade tillsammans och gjorde checklistor inför en revision. Nu är vi klara, jag ska bara snygga till det hela. Jag tyckte inte att vi kunde lämna in det så fult som det var lay out mässigt. Så nu får jag sitta här ett tag till i min ensamhet, jag har ingenting emot det. Det är ganska skönt att sitta i skolan. jag hinner exempelvis fundera på  om jag kanske ska baka muffins senare idag, jag vart lite inspirerad av Lisens jättefina muffins i helgen och jag hade ju faktiskt tänkt att göra det för 2 veckor sedan...

 

 

Förövrigt så finns det rätt och fel sätt att äta kanelbullar på. Fel sätt = tar en tugga rakt genom hela bulen utan strategi. Rätt sätt= drar bort den yttersta kanten först, alltså att man river av en remsa och sedan fortsätter man så. När det är bara mitten kvar, alltså mitten av mitten då är det okej att stoppa hela i munnen. Bara så att alla vet det nu.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0