Sjunger med till grannens musik

Det är bra tunna väggar i lägenheten när jag hör att grannen lyssnar på Savage Garden-Affirmation och hör exakt vad dom sjunger. Så här sitter jag och sjunger med till grannens musik. Ganska lustigt. Jag längtar tills vi har en bostadsrätt, där kan det fasen inte vara så här tunna vägar som det är nu i hyresrätten.

Killen som bodde här innan är ju ingen favorit hos mig. Vi frågade han om det va lyhört och såi huset och mellan lägenheterna när vi va på visning. Han sa "nej det är det inte, jag brukar dundra musik och repa med mina kompisar här och jag har aldrig hört något från någon annan granne." Märkligt. Han är antingen döv, aldrig hemma, en dum jäkel som ljuger eller låter för mycket själv för att höra någon annan.
I morgon är det dags för halloweensittning på Trappan, förra året va jag där men iår blir det till att göra annat :P
Såhär såg jag iaf ut förra året, hehe. Jag va en halshuggen pirat för den som inte förstod det. Jag älskar pirater! Jag vill gå klädd som pirat varje dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0