Snusk!

Just ja, jag skrev ju förut att jag har gjort samhället en tjänst då jag mailade bygg och miljökontoret på Norrköpings kommun ang en restaurang jag tyckte va äcklig, jag har nu fått ett mail från dom att dom har gjort en kontroll utifrån min anmälan. Här är resultatet och namnet på restaurangen för den intresserade. Snusk!!!! Och ännu en grej, har jag nämt att jag ska anmäla mig till livsmedelskursen på miljövetarprogrammet? Ganska kul, det här verkar ju ligga i min natur. Jag vill att det ska vara fräschat att äta på restaurang och inte såhär snuskigt som det beskrivs efter den här kontrollen, det kanske är min grej det här med livsmedelskontroll osv? Vi får se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0