Studiebesök

I natt var första natten på länge som jag har sovit riktigt gott och ostört, det tackar jag för. Jag skulle gärna uppleva fler sådana nätter de kommande dagarna.

 

I morse mötte jag upp min grupp i Kursen Miljö och kvalitetsrevision för att förbereda oss inför vårt studiebesök. Japp, vi får alltså gå på studiebesök och jobba i grupp fast det är en distanskurs, hur bra är inte det? Jag gillare! Så nu känner jag mig riktigt studentig för tillfället.

Så idag har jag vart på Tyréns i Norrköping och pratat med en ansvarig för deras miljö och kvalitetsdel i Östergötland, tänk när jag är den där personen som studenterna vill träffa för att göra olika uppdrag. Jag längtar! Men jag förstår ju att det är ett par år kvar dit. Men jag tror att det är nyttigt att önska och längta efter att uppnå sina mål, inte bara inse att de tar tid. Vi ska alltså göra en revision av deras miljö och kvalitetsledningssystem, allt med panering, genomförande och revisionsrapport. Jag har redan nu lärt mig hur mycket som helst och ser fram emot att lära mig själva revisionsbiten.

 

 

Nog om det, lunch!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0