Sverige-Holland

Startade dagen med en promenix i det fantastiska vädret! Sen gick jag och handlade en sväng och nu resten av dagen så blir det nog plugg och ev lite träning ikväll. Strax blir det proteinpudding till frulle!

Men alltså, vilken bra match Sverige spelade igår mot Holland! Det var spännande varje minut så jag kunde inte slita mig från teven förrens det var halvlek och sen när matchen var slut. Elmander, vilken man! Så himla bra. Alla var bra. Jag var helt lycklig när matchen var slut och insåg då att jag måste börja kolla mer på sport. Och med sport menar jag då fotboll och hockey. Det är dom viktiga tv-sporterna. Jag ska följa EM 2012 det är ju ett som är säkert.
Jag gillar att kommentatorn inte hade en susning vilket datum det var, han måste helt enkelt vart så inne i matchen så han glömde bort det. " idag den 10 september!....eh jag menar den 10 oktober..." Synd bara att det var den 11e. Jag skrattade högt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0