Träna igen

Okej nu har jag tagit mig i kragen och börjat träna igen. Jag var på en promenix med Sofia på ca 6 km i höstsolen och sen gick jag på ett mördarpass på friskis och svettis. Station medel 70 min. Det låter kanske inte så farligt men det är verkligen döjobbigt men jätte jätte kul! Jag trodde jag skulle spy för att det va så jobbigt, jag gillar sånna pass. Förr gick jag ofta på det passet, jag ska börja igen! Nu är jag skakis i kroppen och jag skulle bli förvånad om jag inte har träningsvärk i morgon =) Nu jäklar, nu är det träning igen som gäller!

Kommentarer
Postat av: Lisen

Kanske inte låter så farligt?! 70 min låter ju jättemycket!

2011-10-11 @ 20:04:02
URL: http://lisensvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0