virrpanna

Jag måste bara få skryta lite om vad jag lagade för mat igår, jag är så oerhört nöjd.
Det är ingen världsny maträtt eller så, men att jag gjorde den och att den blev bra var superkul.
Jag panerade fisk och stekte till perfektion och serverade med kokt potatis, rårivna morötter, citron och hemgjord dillsås. Påminner om grundskolans tisdagsmat fast ännu bättre, för vem älskade inte den maten i skolan? Det här blir det mer av! Så himla mycket godare att äta hempanerad fisk och äta riktig fiskfilé istället för en stackars fryst fiskpinne. Nu när jag skrev inlägget så blev jag osäker på det var tisdag igår eller o det är det idag, tur att det står på datorn vilken dag det är, virrpanna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0