Det är tydligen dags igen

Igår satt jag på Kårhuset Trappan med ett par kompisar och åt mat och drack öl, en perfekt torsdags aktivitet. Det visade sig att samtliga tjejer bloggar och många minuter igår tillägnandes just samtalsämnet "att blogga". Summan av kardemumman blev att jag bestämde på uppmuntran av de andra att jag ska börja blogga igen.

Jag ska skriva en sån där blogg som inte har något viktigt innehåll för någon annan, som inte är språkligt korrekt, jag ska skriva en blogg om alla mina bittra och glada tankar och om mitt otroligt spännande liv, Kul. Jag vet att ni har längtat! Nu ska jag börja tycka massa saker igen, på en blogg. Det blev en himla hets sist om vissa ämnen. Den som vill är välkommen att läsa.



Kommentarer
Postat av: Lisen

Härligt tessan!

2011-09-16 @ 12:22:35
Postat av: My

Välkommen!!!

2011-09-16 @ 22:55:57
URL: http://jaghetermy.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0