Dryga människor

Men hjälp va dryga vissa människor är. Jag har ställt en fråga, får svar, nöjer mig med svaret men sen tas min fråga upp igen av den jag frågade och med hjälp av en annan liten äcklig person lyckas dom med diverse påhopp mot mig. Eller inte mot mig utan snarare mot mitt förslag. Någon får ett förslag och får panik och måste kasta skit. Istället för att hantera det på ett bättre sätt. Jag förklarar lugnt och får tillbaka hets. Hur kul? Kul, trevligt och fantastiskt är ord ni aldrig kommer att beröras av från mig. Små fjantar! Haha.
Hela situation var egentligen ganska kul. Det va ju inte jag som gjorde bort mig om jag säger så. Vissa borde lära sig att ta lite kritik här i livet, det är nyttigt. Jess, nu börjar dom här starka åsikts inläggen igen, jag vet att Malin kommer älska det.

Kommentarer
Postat av: Elin

Vad har hänt??

2011-09-28 @ 16:10:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0