Halv åtta hos mig

Programmet "Halv åtta hos mig" får mig alltid på strålande humör.
Jag funderar ofta på vad jag skulle laga om jag var med, jag har ännu inte kommit på vilka rätter det skulle vara. Jag älskar att laga mat och har många rätter att välja på, men vad är egentligen gott enligt folk? Johannes tycker att all mat jag lagar är god. Han kallar mig mästerkock, är han partisk eller är jag grym? Sååå, vad skulle jag laga, jag återkommer när jag har ett svar.
Senaste trerätters middagen jag gjorde
Förrätt: quesadilla med parmaskinka, honung och brieost
Varmrätt: canneloni med kyckling, ricotta, svamp och purjolök
Efterrätt: hemgjord chokladpanacotta med bär

Kommentarer
Postat av: Lisen

Ojoj ser fan grymt ut ju! När jag lagar mat blir det alltid bara kött, bea och potatis :)

Vi borde köra halv åtta hemma hos mig någon gång, en gång hos er, en gång hos oss å sådär! Superkul ju!

2011-09-28 @ 21:32:52
URL: http://lisensvensson.blogg.se/
Postat av: JonaZ Sveriges Snyggaste Bloggare

hej vad händer klockan åtta hemma vid dig ?

ha det bra

2011-09-28 @ 21:42:27
URL: http://toppenfem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0