Jag är en hemsk människa

Det står ju inte riktigt rätt till i mitt huvud idag. Idag drabbades jag av klaustrofobi på bussen... Varför? Jo det var av den enkla anledningen av att sätet framför mig var tillbaka lutat, alltså 1 dm närmre mig än en säte som inte skulle vara det. Där satt jag och mådde illa pga. detta Hur löjlig är jag inte? I Nyköping hoppade det av folk och jag kunde då byta plats där sätet var 1 dm mer upprättat. Herregud. Jag själv drar alltid bak sätet så mycket jag kan, helst utan att fråga personen som sitter bakom mig.

 

En gång hände det att jag gjorde detta och tjejen bakom hade en kopp brännhett kaffe på ett sådant där litet bord som sitter fast på sätets rygg, jag kan ju meddela att det kaffet var inte kvar i muggen efter att jag hade gjort mig bekväm i min stol... vilken hemsk människa jag är. Jag måste börja tänka på det här när jag reser.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0