Jag vill jobba!

Jag vill inte plugga, jag vill jobba! Jag vill göra någon nytta. Är det min tur nu att få ett jobb? Jag tycker minsann att det är min tur. Jag borde sitta och skriva en riskanalys, till ett beslutsunderlag, för att ta fram de nödvändiga IT-system och arbetsrutiner som behövs för att etablera en e-handels site för försäljning av livsmedel och andra dagligvaror...(låter spännande?) Men jag vet att det här är bara en uppgift i en kurs, Praktisk projektledning. Jag vill göra saker på riktigt! Så istället för att plugga så sitter jag tydligen och skriver såna här viktiga saker i min blogg...bra. Det mesta som snurrar i mitt huvud just nu är "jobb".



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0