Kanelbullar och ISO 9001

Just nu sitter jag och väntar på att degen ska jäsa, jag håller på att baka kanelbullar.

Idag tyckte jag att det var en ypperlig idé för kanelbullebak.

Jag har nog inte bakat kanelbullar sen hemkunskapen i 7an (?) När hade man hemkunskap?

Jag har ju tagit det här med att baka seriöst, förra veckan va det bröd och nu är det kanelbullar. Vi har fortfarande massa bröd i frysen så jag kan tyvärr inte baka mer bröd just nu så då fick det bli bullar!

Den som är fikasugen är välkommen =) Kanelbulle och mjölk samt högläsning av ISO 9001?

Det är just det jag ska göra idag, baka och läsa ISO 9001. Nu kör vi! Om det är intressant? JA!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0