Känner mig bra!

Jag har precis vart på intervju för ett jobb. Det kändes väldigt bra och det var en kul och trevlig intervju. Så nu är det bara att vänta och se helt enkelt. Dom sammanfattade intervjun och berättade positiva saker med mig och hur jag betedde mig under intervjun, kul! Jag vet att jag inte kunnat genomföra en bättre intervju än jag gjorde så jag känner mig nöjd. Dom verkade nöjda. En kommentar jag kommer leva på länge " du ger professionella och fyndiga svar på alla typer av frågor vi ställer, imponerande har du vart på många intervjuer" Nä det har jag inte...mihiih. Kan det här vara mitt första miljöjobb? Vi får se.

Jag känner mig glad och bra just nu iaf.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0