Kritik mot programmet

Hjälp, klockan är redan halv 2.Tiden går fort då man pluggar flitigt, det är bra. På min distanskurs har jag lärt mig så himla mycket om miljöledningssystem, och kursen har princip bara börjat. Jag trodde att jag kunde det här sen miljövetarprogrammet men det fick jag bekräftat att så var ju inte fallet. Jag kommer inte håg mycket alls och så här noggrant som jag måste läsa och jobba med standarden nu var vi inte ens i närheten av på programmet.

 

Det finns mycket att säga om miljövetarprogrammet, men en sak måste de ju fasen ändra, nämligen att sätta bättre kunskapskontroller på studenterna. Jag inser ju nu att jag kunde ju egentligen inget om ISO 14001 innan jag började min distanskurs på Luleå universitet, hur kunde jag bli godkänd på dom momenten förut på miljövetarprogrammet?

Jag har känt den här oron som blev bekräftad nu efter många moment på programmet, visst har man lärt sig något, men mest troligt inte tillräckligt för att säga att man har koll på området…Lite oroväckande.  Men vilken tur att jag läser den här kursen nu på distans så jag skaffar mig "ordentlig" kunskap och inblick i ett av områdena jag tycker är intressant iaf. Ja, jag är lite pessimistisk nu, men jag blir ju sur när jag upptäcker sånt här. Min utbildning, min framtid, ett stort CSNlån klart man vill känna att man lärt sig ordentligt då.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0