Mobilen

Skräpmat till middag, bättre va det igår när mamma hade lagat helstekt fläskfilé och hasselbackspotatis och det bara va att sätta sig vid bordet och äta.

 

I morgon kan det komma ett kul samtal, det kan också komma ett mindre roligt samtal... eller någon av de andra kommande dagarna. Hur som helst så vågar jag inte ha telefonen långt ifrån mig den kommande veckan och den får absolut inte vara på ljudlös... som om detta skulle va nån skillnad från någon annan båt... BÅT? Nu skrev jag båt för att dom sa båt på teven, snacka om lättdistraherad. Ja iaf, det är väl ingen skillnad från någon annan vecka gällande mobilen, har den alltid nära. Undra om alla är som jag när det gällen mobilen. Jag har med den på toa, när jag diskar och tvättar. Idiotiskt och konstigt,. Jag borde lära mig att hantera min separationsångest från telefonen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0